Deze pagina bevat alle informatie, inclusief verwijzingen naar belangrijke diensten, en algemene ‘huisregels’ voor u als bewoner in de Wilgenhof.
Wanneer u een appartement in de Wilgenhof betrekt (zowel huur, alsmede koop), is de Splitsingsakte voor u toepassing, naast het reglement Huisregels welke in samenspraak is opgesteld door Bewonerscommissie en Vereniging van Eigenaren. Huisregels bewoners Van Lyndenpark 2 t/m 64 Huisregels de Wilgenhof (bijgewerkt 01-11-2024)
Wij wonen in een samengesteld wooncomplex van eigenaren (10) en huurders (22) die zich allen prettig en veilig moeten kunnen voelen. Vòòr 2024 werden klachten en reparaties bij, of het bestuur van de VvE gemeld, dan wel Bewonerscommissie die taken uitvoerde voor de VvE. Helaas is deze synergie passé voor u als bewoner, dit treft hoofdzakelijk de huurder in geval van storing/ reparatie.
De huurder wordt verzocht om gebruik te maken van de site Mijn Elkien, bij storing of reparatieverzoek.
Wat is het verschil, van toen en nu?
De melding van storing/ reparatie in en om uw huurwoning meldt u aan bij Mijn Elkien, Elkien-verhuur*. Zij is verantwoordelijk dat u correct en binnen een acceptabele tijd wordt geholpen. (tip heeft u binnen 5 werkdagen geen reactie ontvangen. schroom dan niet, opnieuw uw ongemak te melden bij Elkien-verhuur*.
U bent niet verplicht deze weg te bewandelen, oud ingezeten en de bewoners verstokt van internet kunnen gelukkig een beroep doen op een aantal medebewoners die het oude regime hanteren. In dit geval legt u de klacht storing neer bij Elkien-eigenaren*.
Wat doet De Bewonerscommissie nog?
Zij vervult geen taken van Elkien-eigenaren* meer, en is gedecimeerd. Waardoor zij nu een signalerende functie heeft op gebied van leefbaarheid voor bewoners, neemt initiatieven, die de sociale cohesie of leefbaarheid in het complex ten goede kan komt.
Storingen/ reparaties melden: (bijgewerkt 16-09-2019)
Breman – centrale verwarming, mechanische ventilatie, rookmelder. – 0900 – 821 21 74 (lokaal tarief)
Elkien – via Mijn Elkien kunt u zelf 24 uur per dag reparatieverzoeken regelen. – 0513 635 735
Elkien – met elektra of gasstoring in uw woning neem. contact op via telefoon. – 0513 635 735
Omrin – toegangsproblemen, stankoverlast, of lediging met ondergrondse vuilcontainers. – 0900 210 02 15
RSS – rioolproblemen en/of verstoppingen neem contact op met Reinigings Service (RRS). – 088-030 13 13
Vitens – waterstoring voor de watermeter in uw woning. – 0800 0359 (gratis)
Vriesia – glasschade aan de daglichten boven de binnendeuren. – 088 111 25 11
*
Voor duidelijkheid hebben we huurder en kleineigenaar uit elkaar getrokken en benoemt als;
Elkien-verhuur, en Elkien-eigenaren.
Waarbij Elkien-verhuur voor de huurder is, en Elkien-eigenaren voor de kleineigenaar is.